Formy płatności

Jakie są dostępne formy płatności?

Płatności za wynajem można realizować poprzez:

  • gotówka – płatność na miejscu podczas procesu wydania samochodu,
  • karta płatnicza – płatność na miejscu podczas procesu wydania samochodu,
    UWAGA: nie wszędzie są akceptowane karty AMERICAN EXPRESS, DINERS CLUB, JCB.
    Podstawowi operatorzy kart to MASTER CARD, VISA.
  • przelew bankowy – płatność przed procesem wydania samochodu

Chcę wpłacić pieniądze w obcej walucie, czy jest to możliwe?

Tak, jest to możliwe, ale zapłata za usługę może zostać przeliczona po kursie sprzedaży walut na polskie złote. Należy się wówczas liczyć z różnicą z tego wynikającą.
Każdorazowo, prosimy o wcześniejszą informację o tego typu realizacji zapłaty. Zostanie jeszcze to potwierdzone na etapie potwierdzenia rezerwacji.

Chcę zrealizować przelew z zagranicznego banku, czy jest to możliwe?

Tak, przelew należy dokonać na rachunek podany poniżej lub na rachunek jaki zostanie wskazany w procesie potwierdzenia rezerwacji.
Każdorazowo, prosimy o wcześniejszą informację o tego typu realizacji zapłaty.

Na ile wcześniej muszę zapłacić za usługę, o ile jest to przelew?

Sesje przelewów międzybankowych odbywają się tylko w dni robocze. W zależności od banku, realizacja przelewu trwa około jednego dnia roboczego.
Przelewy zlecone w weekend lub dzień wolny od pracy są realizowane w pierwszy dzień pracujący.
Realizacja przelewów zagranicznych trwa z reguły 2 do 4 dni roboczych.

Dane do przelewu realizowanego na konto MIRENT Sp. z o.o. :
Numer konta: PL 50 2490 0005 0000 4520 3312 8402  Alior Bank
BIC/Swift – ALBPPLPW

Do czego potrzebne są dane mojej karty?

Dane karty są niezbędne do potwierdzenia procesu rezerwacji. Fleet Poland nie obciąża karty kredytowej. Sprawdzana jest jedynie ważność i zgodność wprowadzonych danych oraz dostępność środków. Obciążenie karty możliwe jest jednak w przypadkach, gdy rezerwacja zostanie anulowana niezgodnie z Regulaminem Wynajmu.

Czy mogę dokonać rezerwacji inną kartą kredytową niż moja?

Nie. Dane właściciela karty muszą być zgodne z danymi osoby rezerwującej. W przypadku rozbieżności, rezerwacja nie zostanie przyjęta.

Czy przesyłane dane są bezpieczne?

Tak - dane są całkowicie bezpieczne. Transmisja podczas której przesyłane są dane karty kredytowej jest zaszyfrowana. Korzystamy z najbezpieczniejszej technologii "Secure Socket Layer" (SSL), gdzie komunikacja z serwerem zabezpieczona jest 128 bitowym kluczem. Posiadamy certyfikat AlphaSSL.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego