FAQ

Najczęściej zadawane pytania dotyczące wynajęcia samochodu w serwisie Fleet Poland:

Jak mogę zarezerwować samochód?

Najłatwiej dokonać rezerwacji samochodu wypełniając formularz rezerwacji, który jest dostępny 24 godziny na dobę z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu formularza możesz także zamówić wyposażenie i opcje dodatkowe, a także podstawienie i odbiór z dowolnego miejsca.

Innym sposobem jest zapytanie o wynajem wysłane pod adres lub kontakt telefoniczny z naszym biurem: (+48) 668 066 077

Jakie warunki muszę spełnić, aby móc wynająć samochód?

Najważniejszym warunkiem jest posiadanie prawa jazdy ważnego na terenie RP oraz drugi dokument tożsamości - dowód osobisty lub paszport (w przypadku cudzoziemca).
Kolejnym warunkiem jest wiek kierowcy - nie mniejszy niż 21 lat.

Jak mogę zapłacić za wynajem?

Płatność za wynajem może się odbyć przy użyciu karty kredytowej lub płatniczej, gotówki lub przelewem przedpłatą.

Co to jest kaucja i jaka jest jej wysokość?

Kaucja jest to blokada karty kredytowej, debetowej lub depozyt gotówkowy pobierany na czas wynajmu jako zabezpieczenie transakcji wynajmu samochodu. Kaucja jest zwracana po zakończeniu wynajmu.

Co to są koszty udziału własnego?

Opłata administracyjna za każdą szkodę na pojeździe jest naliczana w przypadku gdy spowodowałeś kolizję, uszkodzenie pojazdu albo sprawca zdarzenia jest nieznany. Jeśli sprawcą jest inny uczestnik ruchu drogowego, ale Ty skontaktowałeś się z Infolinią Techniczną i zrobiłeś wszystko, o co prosił Cię pracownik infolinii - opłata administracyjna nie zostanie naliczona.

Nawet jeśli jesteś sprawcą szkody albo sprawca jest nieznany, możesz znieść opłatę administracyjną. Wystarczy że przed wynajmem wykupisz usługę - zniesienie opłaty administracyjnej za szkodę.

Jaki jest koszt wynajęcia samochodu?

Jest on uzależniony od terminu oraz okresu na jaki wynajmujesz samochód, od klasy samochodu i miejsca podstawienia. Na stronie Fleet Poland, korzystając z formularza rezerwacji, możesz zobaczyć cenę wynajmu samochodu. Wybierając miejsce odbioru i zdania samochodu, termin oraz klasę auta, będziesz mógł sprawdzić ceny wynajmu bez konieczności przechodzenia do kolejnego kroku rezerwacji.

Czy są jakieś dopłaty do wynajmu?

Dopłatami do ceny wynajmu na etapie rezerwacji są dopłaty za dodatkowe usługi i wyposażenie, takie jak: fotelik dla dziecka, ubezpieczenie ekstra, nawigacja GPS, podstawienie i/lub odbiór w specjalnym miejscu.

Czy istnieje limit kilometrów?

Limit kilometrów może być ustalony w niektórych przypadkach. O takim fakcie będziesz poinformowany podczas procesu rezerwacji.

Gdzie mogę odebrać zamówiony samochód?

Odbiór zarezerwowanego samochodu standardowo następuje w oddziale firmy lub w miejscu jakie zostało wskazane podczas procesu rezerwacji. Możliwy jest też odbiór i zwrot samochodu w dowolnym punkcie po wcześniejszym umówieniu się.

Czy mogę odebrać samochód na lotnisku?

Tak, samochód może być podstawiony i odebrany z lotniska.

Czy muszę posiadać kartę kredytową?

Karta kredytowa może być wymagana, w zależności od wymagań poszczególnych firm, ale w większości przypadków, zarówno płatność za wynajem, jak i za depozyt, mogą być uregulowane poprzez gotówkę. 

Czy są pobierane jakieś dodatkowe opłaty, oprócz opłat za dodatkowe wyposażenie, ekstra ubezpieczenie czy nawigację?

W odróżnieniu od wielu firm, nie stosujemy żadnych dodatkowych, ukrytych opłat, takich jak np. opłata przygotowawcza, podatek VAT - podane przez nas kwoty są cenami brutto. Jeśli zaistniałaby jakakolwiek potrzeba dopłaty, będziemy o tym informować podczas procesu rezerwacji, a może ona wynikać z kosztów podstawienia lub odbioru w specjalnym miejscu.

Czy mogę u Was wynająć wyposażenie dodatkowe?

Tak, do dyspozycji naszych Klientów mamy nawigacje GPS, foteliki dla dzieci, łańcuchy na koła oraz bagażniki dachowe. Wyposażenie to można zamówić w trakcie rezerwacji samochodu lub zgłaszając takie zapotrzebowanie przed wynajmem.

Czy Waszym samochodem mogę wyjechać za granicę?

Tak, naszymi samochodami można wyjeżdżać za granicę - do wszystkich krajów należących do Unii Europejskiej (z wyłączeniem Rumunii i Bułgarii) oraz Szwajcarii, Norwegii, Monako, San Marino, Liechtensteinu, Watykanu.

Kto może prowadzić samochód?

Samochód może prowadzić Najemca, ale także zgłoszona osoba dodatkowa – dodatkowy kierowca. Kierowca ten musi mieć skończone 21 lat oraz ważne na terenie RP prawo jazdy.

Czy muszę posiadać międzynarodowe prawo jazdy, aby wynająć samochód w serwisie Fleet Poland?

Jeżeli Twoje prawo jazdy zostało wydane przez jeden z poniższych krajów, to nie ma potrzeby posiadania miedzynarodowego prawa jazdy:
Albania, Austria, Bahamy, Bahrajn, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Rosja, Filipiny, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Gujana, Hiszpania, Holandia, Iran, Irlandia, Izrael, Kazachstan, Korea Południowa, Kuba, Kuwejt, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroko, Monako, Mongolia, Niemcy, Niger, Norwegia, Pakistan, Polska, Portugalia, Republika Mołdawii, Republika Środkowej Afryki, Republika Południowej Afryki, Rumunia, San Marino, Senegal, Seszele, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Tadżykistan, Turkmenistan, Ukraina, Urugwaj, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Wybrzeże Kości Słoniowej, Zair, Zimbabwe. 
Jeżeli posiadasz prawo jazdy z kraju, którego nie ma na w/w liście, np. Stany Zjednoczone Ameryki, Kanada, Australia, to musisz wyrobić międzynarodowe prawo jazdy. Czynność ta zwyczajowo nie jest kosztowna i nie wymaga zdawania dodatkowych egzaminów. 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego